'Ετσι είδε ο Τύπος τη συνάντηση
"ΕΘΝΟΣ"
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΠΙΡΤΖΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ
Μέτρα για τις «αρρυθμίες» στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στην επιστροφή ορισμένων εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, οι
οποίοι είχαν μεταταχθεί σε άλλους φορείς και σε άμεσες κινήσεις
για τη συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής αλλά όχι με
Συμπράξεις Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) προσανατολίζεται
η διοίκηση του υπουργείου Υποδομών προκειμένου να
αντιμετωπίσει τις «αρρυθμίες» στη λειτουργία του σιδηροδρόμου,
οι οποίες απειλούν να θέσουν σε κίνδυνο τόσο την εκτέλεση των
επιβατικών δρομολογίων όσο και τη συμφωνία με την Cosco για
τις εμπορευματικές μεταφορές.
η διοίκηση του υπουργείου Υποδομών προκειμένου να
Τα προβλήματα στη λειτουργία του σιδηροδρόμου εξέθεσε χθες στον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη το προεδρείο της ΠΟΣ κατά τη διάρκεια συνάντησης τους: «Η κατάσταση είναι τραγική. Ο σιδηρόδρομος βρίσκεται πραγματικά στα όρια της κατάρρευσης» επισημαίνει στο «Έθνος» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Παναγιώτης Παρασκευόπουλος τονίζοντας ότι αν και με τον προηγούμενο προγραμματισμό προβλέπονταν προσλήψεις εντός του 2015, πλέον έχουν μετατεθεί για το 2016.
Αυτός είναι και ο λόγος που το προσεχές διάστημα η Ομοσπονδία θα παραδώσει στοιχεία με τα δεδουλευμένα ρεπό και τις αναπαύσεις που δουλεύουν οι υφιστάμενοι εργαζόμενοι και που, σύμφωνα με τους εργαζομένους, αντιστοιχούν σε ποσό που θα κάλυπτε τους μισθούς άλλων 136 ανθρώπων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΠΟΣ στις τρεις εταιρίες του Ομίλου απασχολούνται σήμερα 2.540 άτομα όταν μόνο με τις μετατάξεις είχαν φύγει περί τους 2.500 εργαζομένους. Απ΄αυτούς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εργάζονται 712.
Οι σιδηροδρομικοί συζήτησαν με τον κ. Σπίρτζη και το μέλλον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για το οποίο η κυβέρνηση φαίνεται να προτιμά λύση ιδιωτικοποίησης με τη συμμετοχή ιδιωτών και όχι πώλησης όπως ορίζει ο διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
"ΤΑ ΝΕΑ"
Η απάντηση που πήραν ήταν πως η κυβέρνηση προτιμά μια λύση μέσω της οποίας οι ιδιώτες θα μπορούν να επενδύσουν στην εταιρεία, στην οποία το Δημόσιο θα συνεχίσει να συμμετέχει.
Aυτό σημαίνει ότι πλέον μπαίνει φρένο στην κατά 100% πώληση της εταιρείας, όπως ορίζει ο διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Οσον αφορά το ενδεχόμενο επανένωσης των εταιριών, ο κ. Σπίρτζης απάντησε ότι θα πρέπει πρώτα να ξεκαθαριστούν οι εκκρεμότητες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο παράνομης κρατικής χρηματοδότησης.
"ΤΑ ΝΕΑ"
Σχέδιο ανάταξης του σιδηροδρόμου, δρομολογεί το υπουργείο Μεταφορών
Επιστρέφουν στο σιδηρόδρομο «κρίσιμες» ειδικότητες εργαζομένων που είχαν μεταταχθεί σε άλλους οργανισμούς του Δημοσίου. Την ίδια στιγμή, δρομολογούνται άμεσες κινήσεις για τη συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής, από το προσωπικό του ΟΣΕ και όχι μέσω των Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου (ΣΔΙΤ), που σχεδίαζε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Με τις κινήσεις αυτές η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών σχεδιάζει να αντιμετωπίσει τις έντονες αρρυθμίες που έχουν παρουσιαστεί τους τελευταίους μήνες στη λειτουργία του σιδηροδρόμου και οι οποίες απειλούν να θέσουν σε κίνδυνο όχι μόνο την εκτέλεση των επιβατικών δρομολογίων, αλλά και τη συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco για τις εμπορευματικές μεταφορές.
Τα προβλήματα στη λειτουργία του σιδηροδρόμου εξέθεσε την Τετάρτη στον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) στη διάρκεια πολύωρης συνάντησης που έγινε στο υπουργείο.
«Ο σιδηρόδρομος βρίσκεται πραγματικά στα όρια της κατάρρευσης. Η κατάσταση είναι τραγική», επισήμανε η διοίκηση της Ομοσπονδίας στον κ. Σπίρτζη.
Μάλιστα, μέσα στο προσεχές διάστημα οι εκπρόσωποι της ΠΟΣ θα παραδώσουν στον κ. Σπίρτζη στοιχεία με τα δεδουλευμένα ρεπό και τις ημέρες ανάπαυσης τις οποίες αναγκάζονται να δουλεύουν οι εργαζόμενοι, προκειμένου να λειτουργεί ο σιδηρόδρομος. Ωστόσο, όπως ανέφεραν, με τα χρήματα που αντιστοιχούν στις υπερωρίες θα μπορούσαν να καλυφθούν οι μισθοί άλλων 136 εργαζομένων!
Με βάση τα στοιχεία της ΠΟΣ στις τρεις εταιρίες του Ομίλου ΟΣΕ έχουν απομείνει σήμερα 2.540 εργαζόμενοι, ενώ μόνο με τις μετατάξεις είχαν απομακρυνθεί περίπου 2.500 εργαζόμενοι.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έθεσαν στον υπουργό και το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η απάντηση που πήραν ήταν πως η κυβέρνηση προτιμά μια λύση μέσω της οποίας οι ιδιώτες θα μπορούν να επενδύσουν στην εταιρεία, στην οποία το Δημόσιο θα συνεχίσει να συμμετέχει.
Aυτό σημαίνει ότι πλέον μπαίνει φρένο στην κατά 100% πώληση της εταιρείας, όπως ορίζει ο διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Οσον αφορά το ενδεχόμενο επανένωσης των εταιριών, ο κ. Σπίρτζης απάντησε ότι θα πρέπει πρώτα να ξεκαθαριστούν οι εκκρεμότητες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο παράνομης κρατικής χρηματοδότησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου