Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Ο ν.3891, πέραν των άλλων, προέβλεπε την αναστολή λειτουργίας του σιδηροδρόμου στο μεγαλύτερο τμήμα της Πελοποννήσου και το σύνολο των εργαζομένων σιδηροδρομικών μετατάχθηκαν σε άλλες υπηρεσίες.
Η υλοποίηση του νόμου είχε δυσμενείς συνέπειες


                                                                                                 Αθήνα,   4 / 9 / 2014
Αριθ.Πρωτ.   38141


ΠΡΟΣ: 1. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ.Μιχ. Χρυσοχοίδη
          2. Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ.Μιχ.Παπαδόπουλο
          3. Γεν.Γραμμ.Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων –κ.Νικ.Σταθόπουλο
          4. Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ – κ.Αθαν.Ζηλιασκόπουλο
          5. Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ – κ.Παν.Θεοφανόπουλο
          6. Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΕΣΣΤΥ – κ.Στεφ.Αγιάσογλου

Κύριοι,

        Ο ν.3891, πέραν των άλλων, προέβλεπε την αναστολή λειτουργίας του σιδηροδρόμου στο μεγαλύτερο τμήμα της Πελοποννήσου και το σύνολο των εργαζομένων σιδηροδρομικών μετατάχθηκαν σε άλλες υπηρεσίες.
Η υλοποίηση του νόμου είχε δυσμενείς συνέπειες για το σιδηρόδρομο, καθώς στο διάστημα, το οποίο έχει μεσολαβήσει μέχρι σήμερα, το δίκτυο και οι εγκαταστάσεις ερήμωσαν, λεηλατήθηκαν και απαξιώθηκαν, δημιουργώντας μια κακή εικόνα που πολλές φορές άγγιζε τα όρια της γελοιοποίησης.
Οι προσπάθειες, τόσο οι δικές μας, όσο και των φορέων των τοπικών κοινωνιών που επιθυμούν την επαναλειτουργία του τρένου, δεν έχουν ευδοκιμήσει, καθώς σε ελάχιστες περιπτώσεις λειτούργησε το τρένο και αυτό ως εκδρομικό ή τοπικού χαρακτήρα για λίγες μόνο ημέρες.
Γνωρίζοντας τη δυσκολία της επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και με την ευκαιρία της λειτουργίας για λίγες ημέρες του τμήματος ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΜΕΣΣΗΝΗ, ζητάμε, όπως εξετασθεί, η δυνατότητα λειτουργίας του δικτύου, με δεδομένο ότι η απόφαση που ελήφθη για την αναστολή λειτουργίας του βασίστηκε σε οικονομικές ζημίες, οι οποίες ήταν μικρού αναλογικού μεγέθους.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, τμήματα, όπως ΙΣΘΜΟΣ – ΛΟΥΤΡΑΚΙ, ΝΑΥΠΛΙΟ, ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΜΕΣΣΗΝΗ, ακόμα και ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ, με προοπτική την ΚΑΛΑΜΑΤΑ, θα πρέπει να ξαναλειτουργήσουν πράγμα που είναι προς όφελος, τόσο των πολιτών των τοπικών κοινωνιών, όσο και του σιδηροδρόμου, έτσι ώστε να γίνει μια εκκίνηση με στόχο την επαναλειτουργία του συνόλου του δικτύου της Πελοποννήσου που πιστεύουμε ότι όλοι μας επιθυμούμε.

Ο Πρόεδρος                                  Ο Γενικός Γραμματέας

    ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ                    ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου