«Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για την οριστική υπογραφή συμφωνίας μεταξύ COSCO – ΤΡΑΙΝΟΣΕ – HP δηλαδή την παραχώρηση των κρατικών υποδομών στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Αυτή η σύμβαση
θα αποτελέσει για τη συνέχεια την "προίκα" μαζί με τις επιβατικές μεταφορές και τα έργα υποδομής (που έχει χρυσοπληρώσει ο ελληνικός λαός) για την ολοκληρωτική ιδιωτικοποίηση - ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Είναι φανερό ότι αυτές οι συμφωνίες έχουν μοναδικό σκοπό την εξασφάλιση της κερδοφορίας για τους μονοπωλιακούς ομίλους.
Οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα ελάχιστα έχουν να προσδοκούν από την ολοκλήρωση αυτής της συμφωνίας και πρέπει να απορρίψουν κατηγορηματικά τα ψευτοδιλήμματα και τις αυταπάτες που καλλιεργεί η κυβέρνηση ότι μέσα από το ξεπούλημα των υποδομών και τις ιδιωτικοποιήσεις θα έχουμε ανάπτυξη και θα ωφεληθούν οι εργαζόμενοι. Οι όποιες θέσεις εργασίας προσωρινά μπορεί να προκύψουν θα είναι θέσεις απασχολήσιμων με μεροκάματα πείνας χωρίς δικαιώματα και σταθερή δουλειά. Τις ιδιωτικοποιήσεις αυτές θα τις πληρώσει ακριβά ο ελληνικός λαός μέσα από τις αυξήσεις των εισιτηρίων, τιμολογίων, τη μείωση της ασφάλειας των δρομολογίων, την εγκατάλειψη των σιδηροδρομικών μεταφορών της περιφέρειας και τις απολύσεις εργαζομένων.
Ο Σιδηρόδρομος πρέπει να αναπτυχθεί σε όλη την Ελλάδα.
Να γίνει το βασικό μέσο μεταφοράς των λαϊκών στρωμάτων και της σύνδεσης των διαφόρων περιοχών της χώρας μεταξύ τους, μέσα από ένα πυκνό φθηνό και αξιόπιστο δίκτυο γραμμών, μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της περιφέρειας, του περιβάλλοντος, της εξοικονόμησης ενεργειακών πόρων, στην ανάπτυξη της βιομηχανίας παραγωγής σιδηροδρομικών συρμών τροχαίου υλικού και νέων τεχνολογιών ώστε η χώρα μας να μειώσει την εξάρτησή της από άλλες χώρες.
Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών καλεί όλους τους εργαζόμενους να αντιδράσουν συνολικά ενάντια στις πολιτικές των ιδιωτικοποιήσεων και να διεκδικήσουν η ανάπτυξη στο Σιδηρόδρομο και στις μεταφορές να έχει σαν αποκλειστικό κριτήριο την ικανοποίηση των εργατικών και λαϊκών αναγκών όχι όμως στα πλαίσια της σημερινής καπιταλιστικής ανάπτυξης, αλλά μιας λαϊκής οικονομίας, όπου το σύνολο των υποδομών, οι μεταφορές, τα λιμάνια, οι ενεργειακές και πλουτοπαραγωγικές μας πηγές, οι τηλεπικοινωνίες, το νερό, όλοι οι στρατηγικοί τομείς της κοινωνίας – οικονομίας θα κοινωνικοποιηθούν, θα αποτελούν λαϊκή περιουσία και με κεντρικό σχεδιασμό και εργατικό – λαϊκό έλεγχο θα λειτουργούν όχι για τα μονοπώλια, αλλά για το λαό, για το συμφέρον της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων».
Κατηγορία:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου