Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Σ.Σ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ

1 σχόλιο:

  1. Από το έγγραφο φαίνεται να υπονοείται ότι η αιτία της κακής συντήρησης των ΜΑΝ είναι η υπάρχουσα συντήρηση από το Μηχανοστάσιο Λάρισας όπου μάλλον α) το προσωπικό δεν γνωρίζει πως να τα συντηρεί και β) δεν υπάρχει κατάλληλη υποδομή....

    ...Ενώ αν ανοίξει ξανά το Μηχανοστάσιο στο Βόλο το "εξειδικευμένο έμπειρο προσωπικό " και ο "πλήρης εξοπλισμός" θα λύσουν τα προβλήματα....

    Φαίνεται ότι οι συνάδελφοι δεν έχουν πληροφορηθεί:
    α) για την μεγάλη έλλειψη σε τροχούς ΜΑΝ 2000 που τα τελευταία δυο χρόνια είναι η βασική αιτία ακινησίας των 2/3 του στόλου τους
    β) ότι η παραπάνω ακινησία οδήγησε σε έλλειψη εφεδρειών σε όλο το δίκτυο με τραγικά αποτελέσματα όχι μόνο στα τοπικά δρομολόγια της Θεσσαλίας, αλλά και στον Προαστιακό της Αθήνας καθώς και στο Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και στο Θεσσαλονίκη-Φλώρινα.
    γ) την τραγική επίσης έλλειψη ανταλλακτικών σε όλα τα επίπεδα πέρα από τροχούς (ορυκτέλαια κινητήρων και υδραυλικών κιβωτίων, αεροσουστών κλπ κλπ) που "βοήθησε" πολλαπλασιάζοντας το προβλήματα και μειώνοντας κι άλλο το διαθέσιμο τροχαίο υλικό
    δ) την μεγάλη μείωση του προσωπικού σε όλο το δίκτυο (συγκεκριμένα στο μηχανοστάσιο Λάρισας από 70 τεχνίτες το 2004 έχουν μείνει σήμερα 10 μετά από συνταξιοδοτήσεις αλλά και μια σειρά στοχευμένων μετατάξεων)

    Την ώρα που λόγω εγκληματικών πολιτικών υπάρχουν τραγικές ελλείψεις προσωπικού (και μηχανοδηγών και τεχνιτών) και αλλά και τραγικές ελλείψεις ανταλλακτικών που έχουν ως αποτέλεσμα μεγάλες καθυστερήσεις και καταργήσεις δρομολογίων που προκαλούν απίστευτη ταλαιπωρία του επιβάτη, εμείς αντί να ενωθούμε φαγωνόμαστε μεταξύ μας. Και το τραγικό είναι ότι ο επιβάτης το εισπράττει ως δική μας ανικανότητα και τον φέραν στο σημείο να λέει φτάνει πια δώστε το (δηλαδή χαρίστε το) στους ιδιώτες (όσο όσο) να τελειώνουμε.

    Έχουν καταλάβει ότι η διχόνοια είναι το αδύνατο σημείο μας και 193 χρόνια τώρα μας βάζουν να μαλώνουμε μεταξύ μας

    Μόνο ενωμένοι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την συνολική απαξίωση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα που στόχο έχει να πουληθεί ύστερα για ένα κομμάτι ψωμί με δώρο τις υποδομές δισεκατομμυρίων στους ξένους "επενδυτές".

    ΑπάντησηΔιαγραφή