Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ του συν. ΛΙΑΝΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

                                                                             ΑΘΗΝΑ 6/10/2013
Συναδέλφισσες - συνάδελφοι
Σε μία  δύσκολη εποχή για μας και την πατρίδα μας και  μέσα από    <<δημοκρατικές >> διαδικασίες  έγινε το  συνέδριο μας, το  συνέδριο των σιδηροδρομικών.
Λάθη του παρελθόντος ,
συγκυρίες  διάφορες  και υπόγειες  αποφάσεις  εμπόδισαν την συμμετοχή μου στο  συνέδριο. Πιστεύω όμως  ότι έχω το ηθικό δικαίωμα  να απευθύνω  δυο λόγια  δημόσια.
Καταρχήν  να εκφράσω τις ευχαριστίες  μου  στην  παράταξη της  ΔΑΚΕ που  μέχρι και την τελευταία στιγμή μέσω τρίτων, τέταρτων και πέμπτων  ζητούσαν την στήριξη μου στο συνέδριο προσφέροντας μου ως αντάλλαγμα μάλιστα και μία θέση  στο προεδρείο της Ομοσπονδίας !  Τους ευχαριστώ για την εκτίμηση που προφανώς έχουν στο πρόσωπο μου…
Συνάδελφοι της  ΔΑΚΕ δεν μπορώ να είμαι μέρος μιας συνδικαλιστικής παράταξης που μόνο στα  λόγια  αντιδρά και επί της ουσίας  και  πολιτικά  στηρίζει  το  ξεπούλημα του σιδηροδρόμου, ενώ  σε γενικό πλαίσιο αποδέχεται το μνημόνιο που έχει οδηγήσει σε απόγνωση  τον  ελληνικό λαό . Δεν μπορώ να συνυπάρχω συνδικαλιστικά με χειροκροτητές πολιτικών προσώπων που στόχο έχουν  την εξόντωση  μας. Ας πάνε  μια  βόλτα  οι φίλοι συνδικαλιστές της  ΔΑΚΕ  στις  γειτονιές,  στα καφενεία και στα γραφεία του ΟΑΕΔ  για  να δουν  και να νιώσουν το σφυγμό,  την αντίληψη  και  την άποψη της  κοινωνίας.  Αν φυσικά  μπορούν…
Θέλω να δηλώσω ξεκάθαρα και προς πάσα κατεύθυνση πως θα εξαντλήσω όλα τα μέσα, νομικά και μη, που διαθέτω προκειμένου να δικαιωθώ, όσο χρόνο κι αν μου πάρει ! Είναι ζήτημα αρχής για μένα να αποδείξω ότι κακώς, κάκιστα αποκλείστηκα από ένα συνέδριο στο όποιο έπρεπε να παραστώ και να εκπροσωπήσω αυτούς που δημοκρατικά μου είχαν δώσει την εντολή!
Παρόλα αυτά όμως φρονώ ότι πρέπει να δώσουμε άμεσα  στην  ομοσπονδία  το  ρόλο που της αξίζει και της αναλογεί στο συνδικαλιστικό  κίνημα και στην κοινωνία! Να θυμηθούμε τι  πέτυχαν οι  παλιοί συνάδελφοι σιδηροδρομικοί   να θυμηθούμε τους αγώνες που έγιναν  ως σήμερα και να αντισταθούμε  μαζικά στο ξεπούλημα του σιδηροδρόμου !
Χρέος της ομοσπονδίας είναι  να ηγηθεί σε  μια μεγαλύτερη  ένωση, με τα άλλα  μέσα μεταφοράς,  δημιουργώντας έτσι ένα μεγαλύτερο  συνδικαλιστικό όργανο  για να  μπορέσουμε  από κοινού   με όλους τους εργαζόμενους να  δώσουμε  καλύτερα την μάχη  για  την εργασιακή  επιβίωση  μας.
   με  εκτίμηση

Θεόδωρος  Λιανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου