Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ (Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣ Θ.ΛΕΒΕΝΤΗ)

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
(ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ – ΣΥΝΘΕΣΗ Γ΄)
ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ,
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ «ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΕΣ ΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ – ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ».

…………………..Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο
(Άρθρο 40 παρ.1 Κ.τ.Β.)

Στην Αθήνα, σήμερα, 18 Σεπτεμβρίου 2013, ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.00΄, συνήλθε σε συνεδρίαση, στην Αίθουσα «Προέδρου Αθανασίου Κων. Τσαλδάρη» (223) του Μεγάρου της Βουλής, η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, υπό την προεδρία του Προέδρου αυτής, κ. Γεώργιου Βλάχου, με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Συνέχιση της επεξεργασίας και εξέτασης του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών – Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις» (2η συνεδρίαση – ακρόαση εξωκοινοβουλευτικών προσώπων).
Στη συνεδρίαση παρέστησαν ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, καθώς και αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες.
Επίσης, στη συνεδρίαση παρέστησαν ο κ. Σοφοκλής Φάτσιος, Πρόεδρος του Δ.Σ. της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Υ.Σ.), ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί & Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) και του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), ο κ. Θεμιστοκλής Αμπλάς, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μεταφορών Ελλάδας (ΟΣΜΕ), ο κ. Αθανάσιος Λεβέντης, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), ο κ. Νικόλαος Καλτσάς, Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Συνδέσμων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (Π.Ε.Σ.Ε.Δ.Ε.) και ο κ. Γεώργιος Τελώνης, Πρόεδρος του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA).
………………………………………………………………………..
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Τον λόγο έχει ο κ. Λεβέντης.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ (Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών(ΠΟΣ)): Κύριε Πρόεδρε, το νομοσχέδιο για το οποίο μιλάμε περιλαμβάνει άρθρα για το σιδηρόδρομο τα οποία κατά την άποψή μας είναι θεμελιώδη και θα τα αναπτύξουμε με υπόμνημα που σας καταθέσαμε και βεβαίως προφορικά στο σύντομο χρόνο που έχουμε. Έχουμε να προτείνουμε και μία προσθήκη στο Ν/Σ. Επίσης, κύριε Πρόεδρε, σας ενημερώνουμε ότι έχουμε ζητήσει συνάντηση με τον Υπουργό Μεταφορών, τον κ. Χρυσοχοίδη, η οποία όμως δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη. Η προσθήκη που ζητάμε είναι για λειτουργικούς λόγους και μ΄αυτήν είχε συμφωνήσει και το Υπουργείο Μεταφορών με τον τότε Υπουργό ΥΜΕ - κ. Χατζηδάκη, πριν τον κ. Χρυσοχοίδη.
Η διάταξη του ν.4024 που περιλαμβάνει την υπερωριακή απασχόληση των 60 μετακινήσεων και των 20 ωρών, είναι αντιλειτουργική στο σιδηρόδρομο αλλά νομίζω και στις αστικές συγκοινωνίες, διότι εμείς κύριε Πρόεδρε δεν δουλεύουμε 8 με 3 δουλεύουμε σε 24η βάση, 365 μέρες το χρόνο, γιορτές και αργίες. Ζητάμε χωρίς δημοσιονομικό κόστος, αυτό που συμφωνήθηκε με την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και νομίζω ότι είναι αίτημα και των διοικήσεων και των εταιρειών, έτσι ώστε να λειτουργούν αυτές οι εταιρείες και να μην υπάρχουν οι σημερινές διαδικασίες, οι οποίες αγγίζουν και το όριο της παρατυπίας ή παρανομίας. Π.χ. να έχουμε έναν εκτροχιασμό και θα πρέπει ο εργαζόμενος να μην υπερβεί τις ώρες εργασίας που προβλέπει ο ν.4024 ή σε αντίθετη περίπτωση κάπου που δεν χρειάζεται η υπερωρία να δίνεται. Υπάρχει μία προσθήκη και συμφωνία την οποία θα σας καταθέσουμε και πιστεύω ότι είναι για λειτουργικούς λόγους και αφορά την τροποποίηση του άρθρου του ν.4024 για τις υπερωρίες κατά κεφαλήν και για τις μετακινήσεις.

Το δεύτερο ζήτημα που βάζουμε και που περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο, αφορά το προσωπικό της συντήρησης τροχαίου υλικού, που όπως γνωρίζετε, στις 14 Αυγούστου ολοκληρώθηκε, η απόσχισή του από τον ΟΣΕ. Είχαμε ζητήσει, και είχε συμφωνήσει το Υπουργείο (και αυτό είναι που μας έφερε στη θέση να είμαστε εδώ σήμερα), η εταιρεία αυτή η οποία είναι σήμερα στο ΤΑΙΠΕΔ, ότι σε περίπτωση που προκύψει πλεονάζον προσωπικό, αυτό να επιστρέφει στον ΟΣΕ διότι είναι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο με πάνω από 30 χρόνια υπηρεσίας, και η πρόβλεψη, η διάταξη που προβλέπεται στο νομοσχέδιο που συζητάτε τώρα, τους οδηγεί σε διαθεσιμότητα. Αυτό ζητάμε να αποσυρθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου