Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΠΟΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΤΣΑΛΙΔΗ!

κείμενο από τον συνάδελφο Π. Τερζόγλου μέλος του Δ.Σ της ΠΟΣ
Στο σημερινό Προεδρείο της ΠΟΣ κατέθεσα όπως είχα δεσμευτεί, πρόταση να υποβάλλουμε μήνυση εναντίον του Διευθ. Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Τσαλίδη για τους άθλιους υπαινιγμούς που εκστόμισε, θίγοντας την ακεραιότητα και εντιμότητα των σιδηροδρομικών που εργάζονται στα Λογιστήρια ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ απέρριψαν την πρόταση χωρίς ουσιαστική αιτιολόγηση.
Το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ απέρριψε επίσης την πρόταση, αλλά δε σταμάτησε εκεί. Ο εκπρόσωπος του και Αντιπρόεδρος της ΠΟΣ που φιλοδοξεί να γίνει και Πρόεδρος, αφού μου απαγόρευσε να αναφέρω το όνομά του (κάτι σαν το Νταλάρα δηλαδή), μου άσκησε κριτική ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ σχετικά με τη συνάντηση ΠΟΣ - Τσαλίδη!!!
Την απάντηση την πήρε από τον Αν. Γεν. Γραμματέα συνάδελφο Παναγούλια, ο οποίος ήταν επίσης παρών στη συνάντηση και όχι μόνο επιβεβαίωσε τα καταγγελόμενα από εμένα, αλλά τα ενίσχυσε και με τη δική του εμπειρία.
Δυστυχώς η σημερινή ηγεσία του Δικτύου έχει χάσει και την παραμικρή ικμάδα σοβαρότητας, παίζοντας το ρόλο του υπερασπιστή υβριστών των σιδηροδρομικών.
Η μόνη παράταξη που συμφώνησε με την πρόταση μου, ήταν το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Θα καταθέσω την πρόταση μου και στο Σωματείο (Σ.Σ. ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ) στο οποίο είμαι μέλος και στο οποίο είναι επίσης φυσικά μέλη και θιγόμενοι συνάδελφοι.
Οι 3 παρατάξεις θα πρέπει να κατανοήσουν ότι, δεν εκπροσωπούν μόνο μηχανοδηγούς, προσωπικό κίνησης και κλειδούχους, αλλά το σύνολο των σιδηροδρομικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου