Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ  ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ κ. ΓΙΩΡΓΟ -ΣΤΑΘΑΚΗ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ κ. ΧΡΗΣΤΟ ΣΠΙΡΤΖΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ
 



Δηλώσεις του απερχόμενου Υπ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ.   Μιχάλη  Χρυσοχοΐδη:
«Κυρίες και κύριοι, σήμερα παραδίδουμε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, τον υπουργό Ανάπτυξης, κύριο Γιώργο Σταθάκη, ο οποίος έχει την συνολική ευθύνη σύμφωνα με τον κυβερνητικό σχεδιασμό και τις αποφάσεις για τον τομέα της Ανάπτυξης και τον κύριο Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος είναι ο αρμόδιος υπουργός για τις Υποδομές, τις Μεταφορές και τα Δίκτυα. Τους καλωσορίζουμε και ευχόμαστε με όλη μας την καρδιά, καλή τύχη και καλή δύναμη, γιατί πιστεύουμε ότι η χώρα χρειάζεται επιτυχίες. Το Υπουργείο δεν είναι κανενός τσιφλίκι. Είμαστε όλοι λειτουργοί της δημοκρατίας και προσωρινοί ένοικοι.
Παραδίδω σήμερα το Υπουργείο με περηφάνια, γιατί συντελέστηκε κατά την διάρκεια της θητείας μου, εδώ και ενάμιση χρόνο, - μαζί με το Μιχάλη Παπαδόπουλο, το Νίκο Σταθόπουλο, τον Μενέλαο Δασκαλάκη, τους συνεργάτες μας, τους εργαζόμενους στο Υπουργείο, τους Διευθυντές, τους τμηματάρχες, τους προέδρους των οργανισμών, τους διευθύνοντες συμβούλους, τα διοικητικά συμβούλια και τους εργαζόμενους στα νομικά πρόσωπα – ένα έργο, το οποίο εξελίχτηκε όλο αυτό το χρονικό διάστημα και συνέβαλε στην ανάπτυξη, στις επενδύσεις, στην απασχόληση, στην προκοπή του τόπου.
Είμαι περήφανος, γιατί όταν πρωτοήρθα στο Υπουργείο βρήκα τέσσερα κουφάρια, τέσσερα έργα εγκαταλελειμμένα, τα οποία σήμερα απασχολούν περίπου 20.000 εργαζόμενους, εκατοντάδες επιχειρήσεις, χιλιάδες μηχανήματα και συμβάλλουν στην αύξηση του ΑΕΠ της χώρας και στην δημιουργία νέων μεγάλων υποδομών.
Είμαι περήφανος γιατί οι υποδομές είναι αυτές, που μπορούν να συμβάλλουν στο εκσυγχρονισμό της χώρας, στην βελτίωση του τρόπου με τον οποίο κινείται ο κόσμος στους δρόμους, στην οδική ασφάλεια και ταυτόχρονα στην απασχόληση.
Είμαστε περήφανοι γιατί όλο αυτό το χρονικό διάστημα δώσαμε μάχες, για να υπηρετήσουμε μαζί με τους εργαζόμενους, στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών τους πολίτες. Συγχαίρω τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους, που μαζί με εμάς συντελέστηκε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο ωφέλιμο για τους πολίτες, με τη μείωση των τιμών των εισιτηρίων, με την αύξηση των εσόδων, με την αύξηση των εισοδημάτων των εργαζομένων και την συνολική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, της ποιότητας του έργου τους στην Αττική. Ταυτόχρονα, με το έργο της τηλεματικής που εξελίσσεται και το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα αποκτούν πλέον σημαντικές υποδομές και κάνουν τη διαφορά από το παρελθόν με την ποιότητα των υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετούν τους πολίτες.
Έχουμε κάνει πολύ σημαντική δουλειά στο χώρο του ομίλου ΟΣΕ, όπου αυτή την στιγμή εκτελούνται έργα, που ολοκληρώνουν το δίκτυο από την Πάτρα, μέχρι και τα σύνορα της χώρας στην Ειδομένη. Ένα έργο αξίας 2 δις ευρώ, με χιλιάδες προσωπικό που απασχολείται. Παράλληλα, σε 1,5 χρόνο από σήμερα η Ελλάδα θα διαθέτει ένα σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο που θα φτάνεις σε 3 ώρες και 15 λεπτά στη Θεσσαλονίκη. Το σημαντικότερο είναι ότι ξεκινάνε οι διαδικασίες χρήσης του τρένου για εμπορικούς σκοπούς, από το λιμάνι του Πειραιά προς την Ευρώπη.
Το μετρό Αθήνας τρέχει με πολύ γοργούς ρυθμούς, από την Αγία Βαρβάρα, μέχρι τον Πειραιά. Θα είμαστε έτοιμοι σε λιγότερο από δύο χρόνια από σήμερα. Για να ολοκληρωθεί το δίκτυο στο νότιο τμήμα του λεκανοπεδίου. Ταυτόχρονα, είναι έτοιμο το Υπουργείο και η Αττικό μετρό, για να προχωρήσουν στη προκήρυξη της γραμμής 4 από το κτήμα Βεΐκου, μέχρι τα νοσοκομεία στου Γουδή. Μια γραμμή, η οποία θα εξυπηρετεί περίπου 450.000 συμπολίτες μας στο λεκανοπέδιο ημερησίως.
Καλώ επίσης τη νέα ηγεσία να ασχοληθεί συστηματικά με το έργο του μετρό της Θεσσαλονίκης. Ένα κακοσχεδιάσμενο έργο, το οποίο δυστυχώς ταλαιπώρησε την πόλη και τους πολίτες. Ασχολήθηκε η διοίκηση της Αττικό Μετρό, με τη δική μου υποστήριξη και συμπαράσταση, προκειμένου το έργο να προχωρήσει. Βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο και χρειάζεται η λήψη αποφάσεων.
Είναι έτοιμο το Υπουργείο και έχουν οριστεί οι ημερομηνίες για την δημοπράτηση και άλλων μεγάλων έργων, όπως είναι το αεροδρόμιο του Καστελίου. Ένα κομβικό έργο για την ανάπτυξη της χώρας, μιας και υπάρχουν πολλοί σημαντικοί ενδιαφερόμενοι όμιλοι για την ανάληψη του έργου αυτού, ενός έργου παραχωρησιακού, που θα συμβάλλει στο να καταστεί η Κρήτη και η Ελλάδα ένας διαμετακομιστικός κόμβος στις αερομεταφορές στην Ευρώπη.
Θέλω επίσης να τονίσω, ότι το Υπουργείο προχώρησε όλο αυτό το χρονικό διάστημα, ολοκλήρωσε τους διαγωνισμούς για την εγκατάσταση internet σε 300 δήμους της χώρας, σε 15.000 σημεία. Ένας διαγωνισμός, που προχωράει στην ολοκλήρωση του. Όπως επίσης και η εγκατάσταση και λειτουργία των δικτύων στις αγροτικές περιοχές, στις περιοχές εκείνες που δεν καλύπτονται από internet, έτσι ώστε το διαδίκτυο να φτάσει μέχρι το τελευταίο ορεινό χωριό, για να δημιουργήσει και ανάπτυξη, αλλά και να παρέχει την γνώση, λόγω ισονομίας και ισοπολιτείας και ίσης μεταχείρισης, όλων των πολιτών της χώρας.
Αυτές είναι οι μεγάλες πρωτοβουλίες, οι μεγάλοι άξονες τους οποίους το υπουργείο το τελευταίο χρονικό διάστημα υλοποιεί και πιστεύω ότι το ΥΠΟΜΕΔΙ, ήταν αυτό, που τα τελευταία δύο χρόνια έχει συμβάλλει σημαντικά στην βελτίωση της απασχόλησης, στη βελτίωση του ΑΕΠ της χώρας, μαζί με τον τουρισμό.
Άρα, λοιπόν, μπορούμε να είμαστε περήφανοι, ότι η προσπάθεια μας απέδωσε αποτελέσματα. Αυτή είναι η αξία της πολιτικής. Η προσπάθεια μας έδωσε με χειροπιαστές αποδείξεις όφελος στην οικονομία και τους ανθρώπους, στην απασχόληση, στην ανεργία και η προσπάθεια μας δικαιώθηκε με αποτελέσματα, τα οποία χρειάζεται να έχει κάθε φορά η πολιτική όταν διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα.
Θέλω επίσης να πω με πολύ περηφάνια και για τον εαυτό μου και για τους συνεργάτες μου, ότι χειριστήκαμε τα δημόσια χρήματα με πλήρη διαφάνεια, με νομιμότητα, χωρίς να παρεκκλίνουμε καθόλου από αυτήν, έχοντας ταυτόχρονα το πλεονέκτημα να είμαστε και αποτελεσματικοί. Αυτό το κάναμε για να δώσουμε ένα δείγμα πως η αποτελεσματικότητα συνδυάζεται με την διαφάνεια και πως η πολιτική μπορεί να αναβαθμιστεί στα μάτια των πολιτών. Παραδίδουμε το Υπουργείο σε δύο πολιτικούς: Το Γιώργο Σταθάκη, ο οποίος είναι πολύ γνωστός και στον ακαδημαϊκό χώρο και στο χώρο του κόμματος που υπηρετεί το ΣΥΡΙΖΑ. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα είχαμε με αυτόν έναν ανοιχτό διάλογο, γιατί ο κύριος Σταθάκης ασχολήθηκε συστηματικά με τα ζητήματα που απασχολούσαν το Υπουργείο και συνεπώς είναι απόλυτα γνώστης των εξελίξεων.
Από την άλλη πλευρά δεν σαν κρύβω ότι και εξαιτίας του κυρίου Σταθάκη και εξαιτίας του κυρίου Σπίρτζη νιώθω μια ανακούφιση, ότι το υπουργείο πάει σε καλά χέρια. Ο κύριος Σπίρτζης είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος συνεργάζεται μαζί μας τον τελευταίο ενάμιση χρόνο συστηματικά,  ως Πρόεδρος του ΤΕΕ. Πετύχαμε πολύ σημαντικά πράγματα με τη συνεργασία μας. Η συνεργασία αυτή είχε αποδώσει συγκεκριμένα αποτελέσματα, για τον χώρο, που εκπροσωπούσε μέχρι σήμερα ο κύριος Σπίρτζης, εννοώ τον τεχνικό χώρο της χώρας. Με την αναβάθμιση του ΤΕΕ, που επιχειρήσαμε και θα συνεχιστεί ελπίζω και εύχομαι επί ημερών του, έτσι ώστε να συμβάλλουμε στην βελτίωση των συνθηκών κάτω από τις οποίες εργάζονται και θέλουν να εργάζονται, οι μηχανικοί της χώρας. Εγώ θεωρώ, ότι οι 120.000 μηχανικοί και πάσης φύσεως τεχνικοί που υπάρχουν στην χώρα δεν είναι κατάρα, είναι ευλογία και μπορούν να απασχοληθούν, μέσα από την ανάπτυξη, που μπορούν να δημιουργήσουν. Νιώθω λοιπόν ανακούφιση, γιατί πιστεύω ότι το Υπουργείο είναι σε καλά χέρια και με βάση την κυβερνητική πολιτική θα υπάρξουν και πολύ καλά αποτελέσματα.
Αγαπητέ Γιώργο, αγαπητέ Χρήστο εύχομαι καλή επιτυχία, καλή θητεία και εύχομαι σε όλους σας, να είστε καλά.
Να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους του Υπουργείου. Ευχαριστώ θερμά και εκφράζω την αγάπη μου και στους εργαζόμενους των Νομικών Προσώπων που εποπτεύονται από το Υπουργείο. Είχαμε μια συνεργασία,  η οποία ήταν εξαιρετική. Φτάσαμε στο σημείο αυτή η συνεργασία να αποδώσει πολύ συγκεκριμένους καρπούς. Με αυτή την έννοια σας ευχαριστώ όλους και όλες, γιατί υπήρξατε πολύτιμοι συμπαραστάτες. Να ευχαριστήσω επίσης τις διοικήσεις όλων των εποπτευόμενων οργανισμών. Υπήρξατε πολύτιμοι συνεργάτες και συμπαραστάτες. Πετύχαμε αποτελέσματα και αυτό σας τιμά. Αυτό δικαιολογεί και την τοποθέτηση σας στο συγκεκριμένο σημείο.
Καλή θητεία λοιπόν. Καλή επιτυχία. Ευχαριστώ πολύ».



ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ (ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ):  

«Να  ευχαριστήσω πολύ τον κ. Χρυσοχοΐδη. Είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία αυτό το διάστημα και μάλιστα σε θέματα στα οποία ήταν πολύ ευαίσθητα, επειδή υπήρχαν διαφορετικές απόψεις, στις οποίες όμως ο διάλογος επέτρεπε να δείχνει το μέτρο των επιχειρημάτων της άλλης πλευράς, να γίνεται επάνω σε υπαρκτά δεδομένα, με πλήρη ενημέρωση, το επαναλαμβάνω:  πλήρη ενημέρωση για όλες τις πλευρές και τις λεπτομέρειες και θεωρώ και εγώ ότι ήταν μια εξαιρετική συνεργασία όλο αυτό το διάστημα που βρεθήκαμε, ο Χρυσοχοΐδης ως υπουργός σε όλο αυτό το ευρύ φάσμα θεμάτων και εγώ υπεύθυνος θεμάτων της αντιπολίτευσης, σε ένα  μέρος από αυτά. Να πω είναι ένα πολύ ευαίσθητο υπουργείο επειδή ακριβώς ως ΣΥΡΙΖΑ έχουμε διατυπώσει ευθέως κατ’ επανάληψη κριτικές απόψεις για μια σειρά από τα θέματα αυτά.  Αφορούν όλο το σύστημα των  παραχωρήσεων, του ΣΔΙΤ, το στρατηγικό σχεδιασμό σε μεγάλα, αποκλειστικά πολύ μεγάλα έργα για πάνω από μια δεκαετία και μια σειρά από άλλα θέματα στα οποία υπήρξαμε απόλυτα  κριτικοί από την αρχή. Από την άλλη πλευρά όμως, αναγνωρίζω ότι ο κύκλος των έργων πρέπει να κλείσει. Και πρέπει να  κλείσει με τον καλύτερο δυνατό και πιο  γρήγορο τρόπο, γιατί η χώρα έχει αποκτήσει ένα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, προφανώς τεράστιας σημασίας. Οι πολίτες είναι οι πρώτοι οι οποίοι εμμένουν σε αυτή την ιδέα.
Δεύτερον, υπάρχει μια  δεύτερη περιοχή στην οποία η κυβέρνηση δεν θα δώσει συνέχεια. Αφορά πιθανότατα, πάντα μέσα σε  θεσμικούς κανόνες και το διεθνές θεσμικό πλαίσιο, σε θέματα όπως ιδιωτικοποιήσεις των περιφερειακών αεροδρομίων ή κάποια από τα άλλα θέματα τα οποία θα δούμε υπό διαφορετικό πνεύμα.
Το τρίτο θέμα που θέλω να πω, είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλοί τομείς, όμως θα υπάρξει πλήρη συνέχεια από τη νέα διοίκηση. Αναφέρομαι στις  αστικές συγκοινωνίες, αναφέρομαι στις τηλεπικοινωνίες και στην ανάγκη να υπάρξει διεύρυνση της στρατηγικής που έχει επιτυχώς προχωρήσει σε πάρα πολλούς τομείς και μια σειρά από άλλα σημαντικά θέματα.
Εκεί, επαναλαμβάνω, θα έχουμε πλήρη  συνέχεια στην προσπάθειά μας να στηριχτούν συγκοινωνίας, να υπάρξει  μια επέκταση των υποδομών που χρειάζονται και να υπάρξει μια σταθερή πορεία αναφορικά με τη βιωσιμότητα συγκοινωνιακών δικτύων.
Υπάρχει ένα τεράστιο ανοικτό κεφάλαιο, όλοι συμμεριζόμαστε την ίδια αναγκαιότητα και τους ίδιους στόχους, δηλαδή  το ότι η Ελλάδα  μπορεί να μετατραπεί σε ένα σημαντικό  κόμβο διεθνούς εμβέλεια. Αυτή είναι η  κοινή αρχή όλων. Μπορεί να υπάρχουν διαφωνίες για τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο μπορεί να γίνει αυτό,  αλλά νομίζω ότι μέσα από τη συνεργασία όλων και την αναζήτηση των καλύτερων εναλλακτικών λύσεων, θα υπάρξει κρίσιμη, σημαντική ανάπτυξη και στον τομέα αυτό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά τον Χρυσοχοΐδη και να επιβεβαιώσω  την προσωπική μου εκτίμηση ότι πρόκειται για ένα υπουργείο με εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό. Πάνω σε αυτούς τους ανθρώπους θα στηριχτούμε, στις τεχνικές τους γνώσεις, στη διοικητική τους επάρκεια και στη νομική λειτουργία. Σας ευχαριστούμε.  Να είστε σίγουροι ότι τα πράγματα θα γίνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σας ευχαριστώ».



ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ (ΑΝΑΠΛ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ):

«Καλησπέρα και καλή δουλειά. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και τον τεχνικό κόσμο, εκτός από τη ναυαρχίδα  της ανάπτυξης, αποτελεί και το σπίτι μας.   Πιστεύω ότι η επιλογή του Πρωθυπουργού και ως ουσία και ως  σημειολογία, τιμά τους μηχανικούς, τους επιστήμονες, τον τεχνικό κόσμο και τον επιστημονικό τους Φορέα, το ΤΕΕ, για όσα έχουν υποστεί τα τελευταία χρόνια.
Είναι προφανές ότι πρέπει να  δώσουμε έμφαση στο στρατηγικό σχεδιασμό των δημοσίων έργων, των Μεταφορών και των Δικτύων και θα φέρω μερικά παραδείγματα: Η ανάγκη της γνώσης, και για την Κυβέρνηση και για την κοινωνία, του ποια δημόσια έργα  υλοποιούνται σήμερα σε όλη τη χώρα, από τα υπουργεία,  τους Φορείς, την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι προφανής. Ακόμη, όμως και  σήμερα δεν το ξέρουμε, δεν έχουμε στοιχεία. Προφανή αναγκαιότητα αποτελούν η πραγματική και όχι γραφειοκρατική λειτουργία των  ταμείου μητρώων του τεχνικού κόσμου. Των διαδικασιών, των ενιαίων κανόνων  σε δημόσια και ιδιωτικά έργα, των τιμολογίων, των προτύπων και των προδιαγραφών. Αυτές είναι οι μόνιμες παθογένειες  που παλέψαμε το  ΤΕΕ  και με τη σημερινή πολιτική ηγεσία και δεν  αντιμετωπίστηκαν.    Η κατεύθυνση για  όλα αυτά τα παραπάνω, πρέπει να είναι άλλη από αυτή των τελευταίων δεκαετιών. Η χώρα πρέπει να έχει εθνικό σχέδιο  για την παραγωγική της ανασυγκρότηση. Τα δημόσια έργα, οι μεταφορές, οι επικοινωνίες, τα πρότυπα, οι κανονισμοί  δεν μπορεί να υπηρετούν άλλο σχεδιασμό, όπως τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά το δικό μας σχεδιασμό, της  χώρας, που θα  συμβάλει και θα υπηρετεί την παραγωγική της ανασυγκρότηση. Δεν μπορεί να έχουμε π.χ σύνταξη προτύπων  στις Βρυξέλλες χωρίς να συμμετέχει η χώρα και να προωθούνται ευρωπαϊκά προϊόντα, να είμαστε καταναλωτές ακόμη και στα έργα τα δικά μας και να αποκλείονται τα ελληνικά προϊόντα.  Όλα αυτά προϋποθέτουν μια άλλη, σύγχρονη πολιτική, που θα κάνει την πολιτική υπόθεση της κοινωνίας. Και αυτό θα γίνει μαζί με τους εργαζόμενους, με ενότητα, με τους εποπτευόμενους φορείς, με τους κοινωνικούς φορείς και με τους επιστήμονες, χωρίς  διακρίσεις, και θέλω να το τονίσω αυτό.  Επομένως θα προχωρήσουμε βασιζόμενοι στο ανθρώπινο  δυναμικό του υπουργείου,   με αρχές τη  δημοκρατική διαβούλευση, τη διαφάνεια και την υπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, με όραμα την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εθνική ανεξαρτησία της χώρας και με ένα ιεραρχημένο σχέδιο  δημόσιων υποδομών. Με απλοποίηση των  διαδικασιών και ενίσχυση  των μηχανισμών ελέγχου. Των δημόσιων  μηχανισμών ελέγχου. Πιστεύω ότι θα καταφέρουμε,  το Υπουργείο, ο τεχνικός κόσμος της χώρας, οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις και η δημόσια διοίκηση, να αποκτήσουν τη θέση που τους αξίζει στον αντίποδα της αποδόμησης,  της κοινωνικής αναλγησίας που έχουμε ζήσει και βέβαια των αντιδημοκρατικών πολιτικών που επίσης έχουμε ζήσει. Και εδώ θα ήθελα πραγματικά  να εξαιρέσω την πολιτική ηγεσία του υπουργείου για τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και την υπόλοιπη πολιτική ηγεσία που συνεργαστήκαμε  ως Τεχνικό Επιμελητήριο. Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει αυτό για την υπόλοιπη απερχόμενη κυβέρνηση και τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Υπήρχαν διαφωνίες, αλλά υπήρχαν και ανοικτές πόρτες, υπήρχε και σύνθεση απόψεων, υπήρχε και συνεργασία σε πράγματα που πρέπει να συνεχιστούν, άλλα που πρέπει να αλλάξουν  και  άλλα που να ακυρωθούν. Αλλά γενικά   ο τεχνικός κόσμος της χώρας και οι εργαζόμενοι υποφέρουν. Και αυτό πρέπει να αλλάξει. Πρέπει οι όποιες δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις, να υλοποιηθούν  με την κοινωνία συμμέτοχη και συνδιαμορφωτή και όχι με τους πολίτες, τους φορείς και την κοινωνία ως εχθρό. Σας ευχαριστώ πολύ. Πιστεύω ξεκινάμε δουλειές, σηκώνουμε τα μανίκια από αύριο. Οι πολιτικές κατευθύνσεις και οι συγκεκριμένες πολιτικές  θα εξαγγελθούν στις προγραμματικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού».





Δηλώσεις του απερχόμενου Υφυπ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ.   Μιχάλη  Παπαδόπουλου:

«Θα ήθελα με τη σειρά μου να καλωσορίσω την καινούρια ηγεσία του Υπουργείου και να ευχηθώ καλή δουλειά και καλή τύχη. Επίσης να ευχαριστήσω τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τη συνεργασία που είχαμε. Αν και από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους, νομίζω ότι καταφέραμε και συνεργαστήκαμε προς όφελος των πολιτών όσο το δυνατόν  καλύτερα. Ήταν ιδιαίτερα αξιοπρεπής η συνεργασία μας  και οι παρεμβάσεις τους σε θέματα που αφορούσαν μόνο συμβουλευτικές. Και  αυτό ήταν πολύ σημαντικό στη λειτουργία του υπουργείου. Να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες του  Υπουργείου, του γενικούς γραμματείς και τους διοικητές που είχα εξαιρετικά  καλή σχέση. Παρέδωσα ένα φάκελο στον νέο υπουργό κ. Σπίρτζη και είμαι στη διάθεσή του για ότι χρειαστεί.  Και να ευχηθώ ότι όλο αυτό που έγινε σήμερα θα είναι προς όφελος της χώρας. Ο στόχος όλων όσοι πολιτεύονται, ανεξάρτητα από πια μεριά, όλοι έχουνε στόχο να ωφεληθεί η χώρα. Ελπίζω και τώρα, να γίνει αυτό». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου