Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



                                                                                                                                 Αθήνα 16.7.2014

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ, ΚΟΡΩΠΙ-ΛΑΥΡΙΟ 

Κάθε έργο που συμβάλλει στην ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας εκλαμβάνεται ως θετική ενέργεια ιδιαίτερα σε περιόδους που ο σιδηρόδρομος δέχτηκε και δέχεται ολομέτωπη επίθεση από
τις κυβερνήσεις, έχοντας υποστεί συρρίκνωση, απαξίωση και βίαιη αποχώρηση του μισού και πλέον στελεχιακού του δυναμικού.

Οι εργαζόμενοι του ομίλου(ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ-ΓΑΙΑΟΣΕ) αλλά και των άλλων εταιριών(ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ) που αποσχίστηκαν βίαια για να εκποιηθούν, παρακολουθούμε με έκδηλο ενδιαφέρον και ανησυχία τα τεκταινόμενα και αγωνιζόμαστε για το σταμάτημα του κατήφορου και για ανοιχτό σιδηρόδρομο που θα υπηρετεί τα συμφέροντα του έλληνα πολίτη και την εθνική οικονομία. Σ’ αυτές τις συνθήκες θα αποτελούσε κακώς νοούμενη πολυτέλεια κάθε πράξη και ενέργεια που διασπά την ενότητα των εργαζομένων χάριν μικροϋπολογισμών ή εταιρικών μικροσυμφερόντων από όπου και αν προέρχονται.

Οι Μηχανικοί του ομίλου ΟΣΕ, αναπόσπαστο μέρος του συνόλου των εργαζομένων, με την επιστημονική γνώση, την εμπειρία και την καθημερινή ενασχόληση σε όλο το εύρος του σιδηροδρομικού αντικειμένου συμβάλαμε διαχρονικά και συμβάλουμε στην εξέλιξη του σιδηροδρομικού έργου(μελέτη-επίβλεψη-κατασκευή-λειτουργία) από κάθε μετερίζι είτε της χάραξης του στρατηγικού σχεδιασμού των έργων από την μητρική(ΟΣΕ) είτε της  σύνταξης-επίβλεψης μελέτης, έργων αλλά και της κατασκευής τους από την θυγατρική(ΕΡΓΟΣΕ).Όλοι μαζί συμβάλαμε στην απόκτηση και μεταφορά της τεχνογνωσίας και εμπειρίας που διασφαλίσαμε με την εργασιακή συνύπαρξη, αλληλοτροφοδοτούμενοι και αξιοποιώντας την εισαγόμενη γνώση των εξωτερικών συμβούλων.

Κάθε συγκοινωνιακή επένδυση και ιδιαίτερα οι σιδηροδρομικές απαιτείται να εξασφαλίζουν:
·         τη συμφωνία με το στρατηγικό σχεδιασμό
·         την ποιότητα κατασκευής με ελεγχόμενο κόστος
·         την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών
·         την συνεργασία του μέσου με δίκτυα συνδυασμένων μεταφορών.

Η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από το Κορωπί στο Λαύριο με τα παραπάνω χαρακτηριστικά συμβάλλει στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής αλλά και στην ανάδειξη του σιδηροδρόμου ως μέσου μετακίνησης στον κυκλοφοριακά φορτισμένο νομό Αττικής. Για το σχεδιασμό, τη μελέτη και την κατασκευή του έργου λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του(απόσταση διαδρομής-μορφολογία εδάφους-οικιστική ζώνη-στάσεις-ταχύτητες κλπ), τα οποία συνάδουν με έργο προαστιακής μορφής, η αναγκαιότητα του οποίου είναι αναμφισβήτητη, για την επίτευξη των στόχων με το μικρότερο οικονομικό κόστος που θα εξασφαλίζει ταυτόχρονα την ποιότητα της κατασκευής και την λειτουργικότητα του έργου.
Τα αναπτυξιακά έργα υποδομής πρέπει να έχουν ως μοναδικό και αδιαπραγμάτευτο στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη και του γενικού συμφέροντος. Αρκετά πληρώσαμε και πληρώνουμε τα φαραωνικά έργα χάριν της εξυπηρέτησης των συμφερόντων των διαχρονικών εθνικών ή μη εργολάβων και των διαπλεκόμενων.

Οι εργαζόμενοι του ομίλου ΟΣΕ, των  εταιριών του σιδηροδρόμου και ιδιαίτερα το επιστημονικό δυναμικό, έχουμε ένα και μοναδικό στόχο σε όποια θέση ή εταιρία βρισκόμαστε. Να συμβάλουμε με το έργο μας, την εργασία μας, την επιστημονική γνώση, την εμπειρία μας και την αγάπη στη δουλειά μας-παρά την πενιχρή αμοιβή μας-στην ανάπτυξη του σιδηροδρόμου και την προσφορά του στην ελληνική κοινωνία και την εθνική οικονομία. Σ αυτή την προσπάθεια είμαστε ενωμένοι και κάθε απόπειρα διαχωρισμού, διχασμού, αναγόρευσης σε επαϊοντες ή μη, είναι καταδικασμένη να αποτύχει. Οι εργαζόμενοι σεβόμαστε τη δουλειά μας, αγωνιζόμαστε για ανοιχτό σιδηρόδρομο είμαστε δίπλα στον πολίτη και τον χρήστη του μέσου και αντιπαλεύουμε κάθε είδους συμφέροντα με όποια μορφή και αν εμφανίζονται.

Η επέκταση του προαστιακού πρέπει να γίνει και θα γίνει με ποιότητα και οικονομία για να προσφέρει υπηρεσίες στην περιοχή, στη χώρα, στους πολίτες.




                                   ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου