υψηλής ταχύτητας που εδώ και δύο δεκαετίες ενώνει Βρετανία και Γαλλία, κάτω από το τούνελ της Μάγχης.
Η βρετανική κυβέρνηση επιδιώκει να βρεθεί εκτός της εταιρείας, στην οποία συμμετέχει με 40%, ενώ οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι έχουν πάρει το «πράσινο φως» για να ξεκινήσουν δρομολόγια, εντός του τούνελ, μέσα στο 2016.
Το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα κέρδη της γραμμής παρουσίασαν πτώση 6%, σε σχέση με το ίδιο διάστημα τον περασμένο χρόνο. Οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι τον Ιανουάριο, αλλά και η αύξηση της τιμής της λίρας επέδρασαν αρνητικά στην κίνηση.
πηγή http://www.metaforespress.gr/sidirodromos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου